Kenapa TUDUNG SEKOLAH material LYCRA, namun kenapa HARGANYA berbeza?


Ada yang bertanya, walaupun TUDUNG SEKOLAH material LYCRA, namun kenapa HARGANYA berbeza?

Sebenarnya, Lycra terdiri dari pelbagai jenis dan kualiti. Ada yang berat 280g, 320g, ada yang 400g. Ada jenis kain yang lembut dan ada jenis kain yang NAMPAK LEMBUT akan tetapi apabila dipakai ianya terasa PANAS dan tidak menyerap peluh.

Kita telah mencuba beberapa jenis Lycra selama ini dan kita telah dan sentiasa membuat penambahbaikan dari masa ke semasa berdasarkan komen dan maklumbalas rakan-rakan.

TUDUNG SEKOLAH LYCRA LEMBUT

Akhirnya kita telah mengambil keputusan untuk HANYA menghasilkan tudung dari Lycra yang lembut dan sejuk dipakai sahaja dan kita terpaksa korbankan sedikit dari segi harga.

MAJORITI IBU-IBU SAYANGKAN ANAK

Dari maklumbalas yang diterima, majoriti ibu-ibu lebih mementingkan tudung yang selesa dipakai oleh Si Comel kesayangan mereka berbanding TUDUNG MURAH yang panas apabila dipakai lama.

Dengan perbezaan harga hanya RM3-4 sahaja untuk tudung lycra lembut, ibu-ibu yang sayangkan anak mereka sanggup korbankan sedikit untuk mendapatkan tudung yang lebih selesa dipakai.

Pada mereka, apalah sangat perbezaan RM3-4 berbanding Si Comel yang mereka sangat sayangi.

Kami di TudungSiComel juga sangat ingin melihat lebih ramai Si Comel bertudung seawal usia dan dengan itu kami sentiasa berusaha untuk menghasilkan lebih banyak Tudung kanak-kanak yang lembut dan SELESA dipakai.

Kami juga sayangkan Si Comel anda (^_^)




Ibu yang tengah mencari tudung sekolah boleh letakkan nombor handphone diruangan komen atau klik di sini

#tudungSekolah
#wakilJualanTudungSicomel

No comments:

Post a Comment